Opinie o Nas
Promocje
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

 

 

Jeśli jesteś konsumentem przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zawartej na odległość umowy. 

Możesz zrezygnować z umowy składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: cannabis.sklep.pl@gmail.com 

Zwracaną rzecz należy wysłać do nas niezwłocznie na adres wskazany drogą elektroniczną jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zrezygnowałeś z umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty wysyłki rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci jak najszybciej, trwa to zwykle do 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie rezygnacji w postaci oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Wstrzymanie się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności może nastąpić do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, co nastąpi szybciej. Im szybciej zwrócisz nam zakupiony produkty, tym szybciej zwrócimy Ci środki.

 


Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

  • w której przedmiotem jest produkt z kategorii susz CBD, który po otwarciu nie nadaje się do zwrotu,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

 

Wszelkie informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie sprzedaży.

Jeśli zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: cannabis.sklep.pl@gmail.com

 


Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  • Wyślij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl